Tanker fra en telefon-kø...

Det er en af den der slags dage, hvor man måske bare skulle være blevet i sengen med dynen over hovedet. 

Da jeg vågnede i morges, var det med begyndende øjenbetændelse og vold-elektrisk hår (Det lignede seriøst, at jeg havde leget lidt for meget med den der kugle der stod i fysiklokalet i folkeren...) Jeg har allerede (kl. 12.13) fået to fine blå mærker på underarmen (Efter heftig slåskamp med genstridig skabslåge). Der er overhovedet ikke mere kaffe i min kaffedåse - og oven i det har jeg så just fundet ud af, at jeg (af endnu uopklarede årsager) ikke får SU i morgen. Hvad gør man så? Man ringer til SU kontoret. Telefon-kø... Det har nu taget 45 minutter at komme fra nummer 9 til nummer 4 i køen (Hvor skal man henvende sig, for at få en kasse mere åbnet?)

Nå, men det var så ikke i dag, jeg lige kom ind på læsepladsen og fik kravlet mig videre i det der speciale. Jeg tror nu heller ikke, det vil være særlig sundt for mine omgivelser. Mit humør er rent minus på plus-skalaen, og der er temmelig stor chance for, at jeg vil komme til at dele patvridere ud til den første og bedste, der kommer til at sige noget forkert... Så er det sagt!

.........

Måske jeg bare skal kravle tilbage under dynen og lade Tycho Brahe have dagen for sig selv!?
Og så med den fantastiske "Michael Laudrups tænder" som selskab.


En helt fantastisk mail-korrespondace om jonglere med hverdagen, skrevet så man hulker - af grin.

Så er jeg da sikker på, at der i hvert fald er noget at grine af i dag...

Kommentarer