Vil du se min smukke verden?

Nu regner det sgu fanden. IGEN! Og jeg keder mig. Jeg har drukket formiddagskaffen. Fået lammetæv af moderen i wordfeud. Set på nogle mænd i en kajak (Okay, ikke alt ved OL er fedt...). Skiftet sengetøj. Gået en tur med støvsugeren. Læst i en bog. Set på nogle damer i en kajak (...??!?). Stirret tomt ud af vinduet. På regnen. Igen.

Men når jeg en sommer i fremtiden tænker tilbage på sommeren 2012, så vil den ikke være fuld af regn, regn, regn. Næ nej, den vil se sådan her ud:








Takket være Instagram vil endda de lange kedelige, våde dage være smukke. Ja gu' fanden er verden pakket ind i filter. Ja gu' fanden er det selviscenesættende på den klamme måde. Ja gu' fanden er hele verden ikke altid lyserød. Men det er sgu da pænt... 

Enig? Så lad os mødes på Instagram. karinadahl81 

Så kan vi jo sammen dele alle vores smukke regnvejrsdage...


Kommentarer