Københavnerliv

Så skete det. Jeg har slået mig ned midt på Nørrebro. Lige der hvor kulturerne mødes. Hvor byen aldrig rigtig sover. 

Og jeg elsker det!


Jeg er blevet indehaver af en cykel, der er så grim, at ikke engang et Istagramfilter kan gøre den pæn. Men måske jeg så får lov at beholde den!? 
Hvorfor denne, ellers så pæne, mand åbenbart skal være påklædt i stråhat og halstørklæde ved jeg ikke. Men jeg synes nu ret godt om det alligevel. (Hans Knudsens Plads)


Jeg har fået en ny svaghed. Mad fra den lille Viet-Thai på Frederiksborg på Nørrebro. De laver den bedste Phò Bò jeg nogensinde har fået (Det er nummer 22 på kortet. Prøv den!). Og rullerne var også rigtig gode. Jeg fornemmer, dette bekendskab kommer til at blive dyrt. (Besøg deres hjemmeside her.)


Og så sluttede jeg en helt almidelig onsdag med portvin og cigar.... 
Det er skam slet ikke så tosset, det der København.

Men er der noget, jeg bare må opleve. Hvor er de fede forretninger, boghandlere, fester, koncerter? Smid endelig et tip. Så hjælper vi hinanden! 

Kommentarer