Lykken er et sted at bo...

Her hvor jeg bor, er der stadig skønt. Men det er en stakket frist. 1. marts bliver jeg hjemløs. 

Skal jeg stå alene på gaden med svovlstikker og bare fødder? Nej vel...

Så kender du til et værelse, en kolonihave, en husbåd, et bofællesskab eller en lejlighed til omkring 4000 kr, helst på broerne, Frederiksberg, Valby eller Sydhavn, og helst ubegrænset leje, så hold dig endelig ikke tilbage. 

Jeg er rar og omgængelig, ryger ikke indenfor og elsker kvalitetstid i køkkenet. Jeg arbejder med teater og arbejder ofte og meget. Jeg er 32 år og uddannet dramaturg. Jeg er født og opvokset i den lyse del af Jylland, holder meget af bøger og elsker alle ting med farve på.

Har du et hjem til mig? Elller kender du nogen der har? Så tøv endelig ikke med at kontakte mig på karina_dahl82@hotmail.com. 

Alle der deler, vil staks få tilsendt store kram og masser af god karma.

For jeg vil så nødig ende sådan her:

TAK!

Kommentarer